22 oktoober 2011

Mis siis kui ma oleksin töötu...

Paljud inimesed, kes on lõpetanud põhikooli, kutsekooli või keskkooli otsustavad minna tööle, paraku ei lähe kõigil nii hästi, et kohe tööd leida ja jäävad töötuks ning üritavad vanemate raha peal või mõnel teisel viisil veidikenegi raha saada.

 Kui mina oleksin töötu, siis otsiks ma võimalust edasi õppida või uuriks, kuidas saaks hea töö. Ma küsiks tuttavatelt abi ja kindlasti paneksin ennast töötukassasse kirja. Sealt saab iga kuu veidike raha ning seal töötavad inimesed aitavad tööd leida.

Minu sõbral vedas, ta pani end töötukassasse kirja ning üsna kiiresti saadeti ta ameti kursustele, seal makstakse talle igapäevaselt küttekulu kinni ning peale selle saab ta ameti paberid. Lisaks kõigele õnnestus tal selle kõrvalt ka tasuv töö saada.

Ma arvan, et kui mina oleksin töötu, siis ei jääks ma lihtsalt ootama, kuna õnn minule naeratab, vaid uuriksin ja otsiksin võimalusi, et õnn lihtsalt peaks naeratama.

Ühes olen ma kindel. Kui ma jään peale kooli töötuks, siis kindlasti teen ma nii, nagu mu sõber, sest nii on võimalik saada väga hea töökoht ning siis ei peaks tulevikku kartma.

Miski ei tule ise, kõike peab ikka ise tahtma ja kui tõeliselt midagi tahta ja selle nimel pingutada, siis on kõik võimalik. 

Piret (16), Valga

3 kommentaari:

  1. Tere daamid ja härrad.
    Kas vajate rahalist abi?
    Paljud inimesed otsivad seal rahalist abi, kuid nad ei tea, kuidas seda teha.

    Kas teate, et saate oma rahalise olukorra lahendamiseks taotleda laenu ja saada laenu vähem kui 24 tunni jooksul? Mõni inimene võib arvata, et laenu saamine on keeruline, kuid ma vajan, et te teaksite, et minu ettevõttelt on laenu saamine väga lihtne, kuna püüame muuta laenamise lihtsaks, mugavaks ja taskukohaseks.

    Pakume paindlikke ja mitmekordseid laenuvõimalusi, sealhulgas tagatud ja tagatiseta laene, pikaajalisi ja lühiajalisi laene, mis on kohandatud teie rahalistele vajadustele.

    Meie teenus on väga kiire, usaldusväärne ja usaldusväärne ning saate laenata kuni 20 miljonit eurot subsideeritud intressimääraga 2,5% aastas. NoviCap on õige ettevõte, kellega ühendust võtta, kui teil on kiiret laenu vaja.

    NoviCap pakub finantseerimislahendusi.
    Pakume igasuguseid finantsteenuseid, näiteks ärilaen, isiklikud laenud e.t. Pakume 24-tunnist maailmatasemel laenuteenust.

    Laenu saate oma telefoni või sülearvuti kaudu taotleda igal ajal ja igal pool omale sobivas kohas, peate vaid võtma meiega ühendust
    E-post: (novicapfinancialservices@gmail.com) VÕI
    Kirjutage meile WhatsApp kaudu: +31642117819.

    SEE LAEN on kõigile kättesaadav!

    VastaKustuta
  2. Kas vajate võlalaenu arvete tasumiseks?
    Võtke täna oma võlgade üle kontrolli
    Nüüd saadaval ettevõtte laienemislaenu pakkumine?
    Kas arvete tasumiseks on vaja laenu?
    Kas vajate laenu?
    Kas vajate isiklikku laenu?
    Ettevõtte laienemislaen?
    Ettevõtluse alustamine, haridus,
    Võlgade konsolideerimislaen
    Rasked rahalaenud
    Laen mõne asja jaoks?
    Pakume laenu madala intressimääraga 3%
    Laen ilma krediidikontrollita,
    Saatke meile e-kiri: financialserviceoffer876@gmail.com
    Helistage või lisage meile rakendusele +918929509036

    VastaKustuta
  3. ma olen täna nii põnevil. Olen näinud kommentaare inimestelt, kes olid juba LAPO M-F-lt laenu saanud, nii et otsustasin taotluse esitada populaarsete soovituste põhjal ja alles mõni tund tagasi kinnitasin oma kontol kogusummat 10 500 eurot. See on tõesti suurepärane uudis ja soovitan kõigil, kes vajavad tõelist laenu, taotleda oma e -posti teel: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    VastaKustuta