22 oktoober 2011

Kuidas vähendada tööpuudust noorte seas?

                             
  Tööpuudus on noorte seas väga suureks probleemiks. See on probleem, puutuvad kokku enamus noortest. Eriti suureks probleemiks on see suvel, kui noortest pole koolis ja kui kuidagi on vaja oma vabaaega sisustada ja raha teenida. Minu arvates vajaks see probleem lahendamist. Kõigil noortel , kes tahavad tööd teha peaks olema see võimalus olema.

  Minu arvates on mitu võimalu, kuidas vähendada noorte tööpuuduse probleemi. Minu esimene mõte, kuidas lahendada seda probleemi on see,et vanematel inimestel peaks olema pension juba 55 eluaastast, aga mitte 63 eluaastast. Kui inimesed läheksid varem pensionile,vabaneks palju töökohti  ja see oleks hea võimalus noortele. Peale selle on noored aktiivsemad ja neil on palju huvitavaid mõtteid, mida ja kuidas teha. Noored on väga ettevõtlikud ja sobiksid minu arvates mõne töökoha peale paremini kui vanemad inimesed. Ma loodan, et kunagi avaneb selline võimalus, et vanemad inimesed saavad minna varem pensionile ja noored nende asemele tööle.

  Noorte probleemi lahendamiseks võiks olla rohkem noorteorganisatsioone ja erinevaid projekte. Peaks olema ka rohkem töömalevaid. Ma arvan,et see oleks noorte jaoks huvitav, kuna olen ise käinud töömalevas ja tea,et seal on huvitav. Võiks toimuda ka erinevaid üritusi, mis aitaksid leida noortel tööd.
  Selleks,et noored leiaksid tööd tuleb neil kindlasti ise selleks vaeva näha. Paljud tööandjad ei usalda noori ja arvavad, et nad ei tee oma tööd hästi, kuid kindlasti pole see alati nii. Noortele peaks andma võimaluse ennast tõestada,et nad saaksid näidata ,et ka nemad oskavad oma tööd teha hästi. Kui noored ise ei otsi lahendust oma tööpuuduse probleemile, siis kasvab tööpuudus aina suuremaks. See on minu arvamus sellest, kuidas lahendada tööpuudust noorte seas.

Erelin (16), Valga

2 kommentaari:

  1. Tere daamid ja härrad.
    Kas vajate rahalist abi?
    Paljud inimesed otsivad seal rahalist abi, kuid nad ei tea, kuidas seda teha.

    Kas teate, et saate oma rahalise olukorra lahendamiseks taotleda laenu ja saada laenu vähem kui 24 tunni jooksul? Mõni inimene võib arvata, et laenu saamine on keeruline, kuid ma vajan, et te teaksite, et minu ettevõttelt on laenu saamine väga lihtne, kuna püüame muuta laenamise lihtsaks, mugavaks ja taskukohaseks.

    Pakume paindlikke ja mitmekordseid laenuvõimalusi, sealhulgas tagatud ja tagatiseta laene, pikaajalisi ja lühiajalisi laene, mis on kohandatud teie rahalistele vajadustele.

    Meie teenus on väga kiire, usaldusväärne ja usaldusväärne ning saate laenata kuni 20 miljonit eurot subsideeritud intressimääraga 2,5% aastas. NoviCap on õige ettevõte, kellega ühendust võtta, kui teil on kiiret laenu vaja.

    NoviCap pakub finantseerimislahendusi.
    Pakume igasuguseid finantsteenuseid, näiteks ärilaen, isiklikud laenud e.t. Pakume 24-tunnist maailmatasemel laenuteenust.

    Laenu saate oma telefoni või sülearvuti kaudu taotleda igal ajal ja igal pool omale sobivas kohas, peate vaid võtma meiega ühendust
    E-post: (novicapfinancialservices@gmail.com) VÕI
    Kirjutage meile WhatsApp kaudu: +31642117819.

    SEE LAEN on kõigile kättesaadav!

    VastaKustuta
  2. Suur aitäh tahaks öelda LAPO MICRO FINANCE’ile, kes andis mulle laenu haige lapse ravimiseks. Mul on nii hea meel, et kohtusin täna LAPO-ga. Kui vajate kiiret laenu, võtke nendega e-posti teel ühendust: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    VastaKustuta